Small Book of Big Marketing / Libristo.pl
Small Book of Big Marketing

Kod: 14271430

Small Book of Big Marketing

Autor Ned Fasullo

Whether you are an experienced, life-long Marketing professional or new to the practice, this book will become one of your most valuable resources in daily work. Everything from strategy and intelligence to core values, data scien ... więcej

83.56


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Small Book of Big Marketing

Za ten zakup dostaniesz 48 punkty

Opis

Whether you are an experienced, life-long Marketing professional or new to the practice, this book will become one of your most valuable resources in daily work. Everything from strategy and intelligence to core values, data science, lead generation, targe

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management

83.56

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: