Badania marketingowe / Libristo.pl
Badania marketingowe

Kod: 15225109

Badania marketingowe

Ksiazka zostala przygotowana na podstawie cieszacego sie nieslabnacym od lat zainteresowaniem podrecznika pod redakcja Krystyny Mazurek-Lopacinskiej "Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest ... więcej

114.13

Zwykle: 120.86 zł

Oszczędzasz 6.73 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy do 4 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Badania marketingowe

Za ten zakup dostaniesz 66 punkty

Opis

Ksiazka zostala przygotowana na podstawie cieszacego sie nieslabnacym od lat zainteresowaniem podrecznika pod redakcja Krystyny Mazurek-Lopacinskiej "Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest caly proces badawczy oraz metody i techniki badan marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemow decyzyjnych przedsiebiorstw. Autorzy omawiaja uzytecznosc badan marketingowych w prognozowaniu sprzedazy i w okreslaniu potencjalu rynku, formulowaniu celow i kierunkow rozwoju przedsiebiorstwa, wyznaczaniu segmentow rynku, w zarzadzaniu produktem, cena, dystrybucja i komunikacja marketingowa oraz w okreslaniu poziomu satysfakcji i lojalnosci klientow. Nowy podrecznik zawiera: rozdzial dotyczacy badan nad skutecznoscia reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadow grupowych, przyklady z polskich firm, kompleksowe podejscie i bogata bibliografie. Ksiazke oceniam jako jedna z najbardziej wartosciowych pozycji poswieconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejscia metodycznego obejmujacego procedure badawcza, zrodla informacji, metody i techniki badan (...). Ciekawie dobrane przyklady bardzo dobrze pokazuja specyfike i uzytecznosc stosowanych metod w rozwiazywaniu problemow marketingowych zwiazanych m.in. z segmentacja rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanalow dystrybucji i obsluga klienta, a takze pomiarem efektow komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaleta ksiazki jest stosowanie nowoczesnych rozwiazan metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a takze dobrze dobranych metod jakosciowych i ilosciowych. Publikacje wyroznia kompleksowe ujecie prezentowanych zagadnien, a doskonalym zwienczeniem takiego podejscia sa przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalnosci i klientow. Z recenzji prof. dr hab. Jozefa Garczarczyka

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

114.13

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: