Kod: 12872519
Ksiazka jest podrecznikiem do przedmiotu Marketing miedzynarodowy wykladanego na uczelniach ekonomicznych i czesci uniwersytetow. Autorzy przekrojowo analizuja temat, opisujac istote marketingu miedzynarodowego, praktyke internacj ... więcej
61.94 zł
Zwykle: 65.58 zł
Oszczędzasz 3.64 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 36 punkty
Ksiazka jest podrecznikiem do przedmiotu Marketing miedzynarodowy wykladanego na uczelniach ekonomicznych i czesci uniwersytetow. Autorzy przekrojowo analizuja temat, opisujac istote marketingu miedzynarodowego, praktyke internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a takze trendy zmian zachodzace w zachowaniach konsumentow. Kazdy rozdzial zakonczony jest case'ami i cwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorow bylo napisanie podrecznika, ktory bedzie laczyl teorie z praktyka w taki sposob, zeby osoby go czytajace byly jak najlepiej przygotowane do pracy w dzialach marketingu najwiekszych zagranicznych koncernow.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
61.94 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )