Uczen czarnoksieznika, czyli spoleczna historia marketingu / Libristo.pl
Uczen czarnoksieznika, czyli spoleczna historia marketingu

Kod: 15631727

Uczen czarnoksieznika, czyli spoleczna historia marketingu

Autor Giza-Poleszczuk Anna

Autorka ukazuje w wielostronnym i wieloplaszczyznowym ujeciu ewolucje marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestie, jakie zmiany w tych obszarach warunkuja roz ... więcej

41.70

Zwykle: 43.26 zł

Oszczędzasz 1.57 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy do 4 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Uczen czarnoksieznika, czyli spoleczna historia marketingu

Za ten zakup dostaniesz 24 punkty

Opis

Autorka ukazuje w wielostronnym i wieloplaszczyznowym ujeciu ewolucje marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestie, jakie zmiany w tych obszarach warunkuja rozwoj praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrujac je odpowiednimi, obrazowymi przykladami. Poza kontekstem ekonomicznym i spolecznym uwzglednia w swej analizie kontekst kulturowy, dzieki czemu ksiazka wlacza sie w nurt tak obecnie - w dobie niewygaslego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, calosciowych ujec dlugofalowego rozwoju kluczowych obszarow gospodarki rynkowej. Jest to publikacja wazna nie tylko dla badaczy i ekspertow zajmujacych sie marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, ktorzy zajmuja sie innymi obszarami gospodarki. Moga dzieki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzec na interesujace ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistow, ale takze socjologow i psychologow, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk spolecznych.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

41.70

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: