Kod: 15631727
Autorka ukazuje w wielostronnym i wieloplaszczyznowym ujeciu ewolucje marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestie, jakie zmiany w tych obszarach warunkuja roz ... więcej
41.70 zł
Zwykle: 43.26 zł
Oszczędzasz 1.57 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 24 punkty
Autorka ukazuje w wielostronnym i wieloplaszczyznowym ujeciu ewolucje marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestie, jakie zmiany w tych obszarach warunkuja rozwoj praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrujac je odpowiednimi, obrazowymi przykladami. Poza kontekstem ekonomicznym i spolecznym uwzglednia w swej analizie kontekst kulturowy, dzieki czemu ksiazka wlacza sie w nurt tak obecnie - w dobie niewygaslego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, calosciowych ujec dlugofalowego rozwoju kluczowych obszarow gospodarki rynkowej. Jest to publikacja wazna nie tylko dla badaczy i ekspertow zajmujacych sie marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, ktorzy zajmuja sie innymi obszarami gospodarki. Moga dzieki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzec na interesujace ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistow, ale takze socjologow i psychologow, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk spolecznych.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
41.70 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )