Sztuka kochania klienta / Libristo.pl
Sztuka kochania klienta

Kod: 12891227

Sztuka kochania klienta

Autor Anna Tiuryn

Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Jesli siedzisz wysoko lub planujesz, ze wysoko zasiadziesz, przygotuj sobie boisko, abys mogl sie po nim bezpiecznie poruszac i wiedziec, gdzie jest bramka, do ktorej grasz. SZTUKA KO ... więcej

37.57

Zwykle: 43.09 zł

Oszczędzasz 5.52 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy do 4 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Sztuka kochania klienta

Za ten zakup dostaniesz 22 punkty

Opis

Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Jesli siedzisz wysoko lub planujesz, ze wysoko zasiadziesz, przygotuj sobie boisko, abys mogl sie po nim bezpiecznie poruszac i wiedziec, gdzie jest bramka, do ktorej grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mowi o praktyce zarzadzania firma. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykladow z praktyki, troche zlosliwosci, troche zartow i duzo wskazowek praktycznych. To ksiazka dla tych, ktorych celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod wzgledem kosztow, ktorzy ciezko pracuja na marke swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakosci i ktorym zalezy, by klienci i pracownicy stali sie tej firmy ambasadorami. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podrecznikiem dla studentow, chyba ze..., studiuja w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodza do roboty. Ci bowiem znaja realia biznesu i tym latwiej skonfrontuja rzeczywistosc z wizja nowych mozliwosci. Czytelnik z pewna dawka zdrowego rozsadku i odrobina fantazji jest moim wymarzonym odbiorca. Anna Tiuryn W czasach, gdy produkty i uslugi staly sie do siebie bardzo podobne, a konkurencja na rynku gwaltownie rosnie, najwazniejsza staje sie jakosc oraz marka. Ksiazka, ktora trzymasz w reku to lektura obowiazkowa dla wszystkich menedzerow - a szczegolnie szefow firm - ktorzy znajda w niej bezcenne rady jak uporzadkowac procedury,ocenic (i docenic!) pracownikow oraz zidentyfikowac rzeczywiste potrzeby klientow.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

37.57

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: