Global Marketing / Libristo.pl
Global Marketing

Kod: 05094567

Global Marketing

Autor Douglas Lamont

This title presents the fast track route to mastering all aspects of global marketing. It covers all the key techniques for successful global marketing, from creating global brands to building an international culture, and from se ... więcej

81.69


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Global Marketing

Za ten zakup dostaniesz 48 punkty

Opis

This title presents the fast track route to mastering all aspects of global marketing. It covers all the key techniques for successful global marketing, from creating global brands to building an international culture, and from selecting international executives to delivering innovation globally. It includes examples and lessons from some of the world's most successful businesses, including McDonalds, Unilever and Nokia, and ideas from the smartest thinkers, including Philip Kotler and Michael Czinkota. It also includes a glossary of key concepts and a comprehensive resources guide.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management International business

81.69

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: