Creating And Managing Experiences In Cultural Tourism / Libristo.pl
Creating And Managing Experiences In Cultural Tourism

Kod: 20940412

Creating And Managing Experiences In Cultural Tourism

Autor Daniela Angelina Jelincic, Yoel Mansfeld

A key tool in creating a destination experience is the experience economy. This is even more true for cultural tourism experiences since culture's intrinsic values are inherently linked to experiences.The book Creating and Managin ... więcej

734.40


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Creating And Managing Experiences In Cultural Tourism

Za ten zakup dostaniesz 427 punkty

Opis

A key tool in creating a destination experience is the experience economy. This is even more true for cultural tourism experiences since culture's intrinsic values are inherently linked to experiences.The book Creating and Managing Experiences in Cultural

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

734.40

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: