Kod: 02381880
For courses in Introduction to Revenue Management. The first of its kind, this book was written to address the emerging course in Hospitality focused on revenue management. Based on the authors' years of industry experience, this ... więcej
390.86 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 228 punkty
For courses in Introduction to Revenue Management. The first of its kind, this book was written to address the emerging course in Hospitality focused on revenue management. Based on the authors' years of industry experience, this book includes a model for understanding the revenue management process and reveals four basic building blocks to revenue management success. With chapters dedicated to consumer behavior, economic principles, and strategic management, it outlines key processes and stages of revenue management planning. Four unique application chapters tailor concepts to specific segments of the industry and professional profiles help students learn about possibilities within the field.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries
390.86 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )