Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development / Libristo.pl
Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development

Kod: 01398743

Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development

Autor Howard R. Moskowitz, Jacqueline H. Beckley, Anna V. A. Resurreccion

Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development, Second Edition provides both theory and case histories illustrating the types of issues faced by food professionals, the nature of the thinking and the way prob ... więcej

1190.01


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development

Za ten zakup dostaniesz 693 punkty

Opis

Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development, Second Edition provides both theory and case histories illustrating the types of issues faced by food professionals, the nature of the thinking and the way problems can be solved in a practical format. Aimed toward all aspects of the industry, the book is especially important for those involved in the early stages of development, where there is much business opportunity.§The book itself provides the unique perspectives of three leading practitioner professionals in the field, each of whom at once combines an academic and a business perspective. The beginning reader will be introduced to systematic experimentation at the very early stages, to newly emerging methods for knowledge development/data acquisition, and to points of view being used in the food and beverage industries today. The advanced reader will find new ideas here, backed up by illustrative case histories, to provide yet another perspective on commonly encountered problems and their solutions.§For the second edition, three groundbreaking new chapters have been added: Databasing the human mind with respect to product features, brands and emotions; Innovating products at the early stage; and "So what (and how) do I tell my boss and my clients?" All chapters previously published in the first edition have been selectively re-edited, revised and updated. A bestselling IFT Press book in its first edition, Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development presents, from the business viewpoint, the critical issues faced by sensory analysts, product developers and market researchers in the food and beverage arena.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Technology, engineering, agriculture Other technologies & applied sciences

1190.01

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: