Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu / Libristo.pl
Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu

Kod: 12917126

Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu

Autor Marek Datko

Dynamiczny rozwoj rynku zmusza przedsiebiorstwa do dzialania przy nasilajacej sie konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajajacego je produktu i ustalenie konkurency ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu

Opis

Dynamiczny rozwoj rynku zmusza przedsiebiorstwa do dzialania przy nasilajacej sie konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajajacego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Nalezy jeszcze dotrzec do konsumenta z informacja o tym produkcie i przekonac go do zakupu. Ujednolicenie przekazow reklamowych, czesto w skali globalnej, i rosnaca edukacja konsumenta powoduja, ze zmniejsza sie jego lojalnosc wobec marki czy firmy. Aby skutecznie dzialac w tych warunkach przedsiebiorstwo powinno wyrozniac sie wsrod innych uczestnikow rynku, stworzyc swoj wlasny wizerunek w swiadomosci nabywcow. Sponsoring daje przedsiebiorstwu szanse na dotarcie do jak najwiekszej liczby potencjalnych klientow, ktorzy majac w swiadomosci pozytywny wizerunek firmy, dokonaja zakupu jej produktow, co winno przyniesc oczekiwany efekt ekonomiczny. Kwoty przeznaczane na sponsoring sa coraz powazniejsza czescia budzetow promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje sie na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Koniecznosc zaangazowania tak duzych sum moze stwarzac trudnosc w przekonujacym ich uzasadnieniu zarzadom i radom nadzorczym. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektow sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skutecznosci i efektywnosci.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: