Kod: 08925462
Tran Effects of American Travelers' Motivations on Their Travel Preferences for Tour Packages - Basics, Concepts, Methods, Applications
This study examined the relationships between American travelers' unconscious needs for achievement, affiliation, and power and their preferences for adventure, culture, business, and escape tours. Seven Thematic Apperception Test ... więcej
Zobacz książki o podobnej tematyce
-
40.30 zł -9 %
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
- Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
- Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
- Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.
Dowiedz się więcej
Więcej informacji o Tran Effects of American Travelers' Motivations on Their Travel Preferences for Tour Packages - Basics, Concepts, Methods, Applications
Za ten zakup dostaniesz 181 punkty
Opis
This study examined the relationships between American travelers' unconscious needs for achievement, affiliation, and power and their preferences for adventure, culture, business, and escape tours. Seven Thematic Apperception Test (TAT) pictures prompted r
Szczegóły książki
Kategoria
Książki po angielsku
Economics, finance, business & management
Industry & industrial studies
Service industries
- Pełny tytuł: Tran Effects of American Travelers' Motivations on Their Travel Preferences for Tour Packages - Basics, Concepts, Methods, Applications
- Autor: Xuan Tran
- Język: Angielski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 156
- EAN: 9783836454483
- ISBN: 9783836454483
- ID: 08925462
- Wydawca: VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
- Waga: 259 g
- Wymiary: 244 × 170 × 8 mm
- Data wydania: 12. December 2007
Ulubione w innej kategorii
250 000
zadowolonych klientów
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.